فقط خدا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





منم ! منی که بارها شکست ! شکستی که بارها خوردم کرد ! دل بود

 

 

منم ! منی که بارها شکست ! شکستی که بارها خوردم کرد ! دل بود . نه سنگ . واژ ها را مهمان کرده ام برای گفتن دلتنگیهام . سکوت کرده ام نه اینکه حرفی نداشته باشم . بغزم رو نمیبینی ! بغضی که راه گلویم رابسته . تورامیخوانم ! هزار بار ...برای خالی کردن دلتنگیهام . . . من و نخواه... همین که حس میکنم حس میکنی دوست دارم برایم کافیست

 



نظرات شما عزیزان:

Sherlock
ساعت22:22---27 ارديبهشت 1392
سلام ....
شما هم وبلاگ خیلی خوبی دارید
خوشحال می شم با هم تبادل لینک کنیم ...


Sherlock
ساعت13:37---23 ارديبهشت 1392
سلام ... وبلاگ قشنگی داری ....

من هم یک وبلاگ دارم اگه قابل دونستی به وبلاگ من هم سری بزن ....

اگه دوست داشتی می تونیم تبادل لینک کنیم ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرام سعیدی در 13:13 | |